Εγγύηση προϊόντων

Σύμφωνα με τους κανόνες της Ε.Ε., έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, εκτός αν αναγράφεται διαφορετικά σε κάποιο προϊόν. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος, συνεπώς σε ορισμένες περιπτώσεις δύναται η εγγύηση να έχει μικρότερη διάρκεια.

Αν προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, H Officeplus οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων. Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο. Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, θα πρέπει προηγουμένως ο πελάτης να συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής προϊόντος. Η επιστροφή γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία, αφού δοθεί σχετική έγκριση απο αυτή.

Η εγγύηση ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Aν προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός 2 μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμα εγγύησης. Εντός 6 μηνών από την παραλαβή των προϊόντων, θα πρέπει να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή ότι δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά. Μετά την πάροδο των 6 μηνών, πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.

Ο πωλητής ή επιδιορθωτής πρέπει να εφαρμόσει μια λύση εντός εύλογου διαστήματος που δεν θα δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή. Δίνεται νέα εγγύηση, ίσης διάρκειας με την αρχική, αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση.

Η εγγύηση σε καμμία περίπτωση δεν καλύπτει προϊόντα στα οποία έγινε κακή χρήση, χρήση από μη εξειδικευμένο προσωπικό, ελαττώματα που προκλήθηκαν απο οποιαδήποτε παρέμβαση στο προϊόν ή πτώση, ατύχημα κ.τ.λ

Για κάθε συμβατική διαφορά που προκύπτει από διαδικτυακές αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών, όταν ο έμπορος και ο καταναλωτής είναι και οι δύο εγκατεστημένοι στην ΕΕ , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών: http://ec.europa.eu/odr

Εγγύηση συμβατών αναλωσίμων – Μελάνια & Toner

Τα συμβατά μελάνια και τόνερ εκτυπωτών της Officeplus, κατασκευάζονται σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές και πιστοποιήσεις STMC, ISO-9001, ISO-14001 ώστε να παρέχουν εγγυημένη απόδοση, ποιότητα εκτύπωσης και απροβλημάτιστη λειτουργία.

Η χρήση συμβατών τόνερ ή μελανοδοχείων της Officeplus δεν προκαλούν βλάβες σε συσκευές εφόσον χρησιμοποιηθούν σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης και τοποθέτησης του κατασκευαστή, ενώ δεν παραβιάζουν τους όρους εγγύησης που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής εκτυπωτών. (Προσοχή, υπάρχουν εξαιρέσεις: Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης του εκτυπωτή σας για να μάθετε αν η χρήση συμβατών αναλωσίμων ακυρώνει την εγγύηση)

Κάθε συμβατό τόνερ συνοδεύεται από εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς και σε καμμία περίπτωση δεν ξεπερνάει τον εύλογο χρόνο ζωής του αναλωσίμου. Η εγγύηση περιλαμβάνει την αντικατάσταση ή επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος αφού αυτό ελεγχθεί και διαπιστωθεί  η προβληματική λειτουργία του και εφόσον έχει εγκατασταθεί σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης και τοποθέτησης του κατασκευαστή του εκτυπωτή. Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσιολογικές φθορές που προκαλούνται απο τον τύπο χρήσης του αναλωσίμου και έχουν σαν αποτέλεσμα την μειωμένη απόδοση σε σχέση με την αναγραφόμενη. (Διαβάστε λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση των toner εδώ)

Προϋποθέσεις

Σε περίπτωση που αγοράσατε κάποιο ελαττωματικό αναλώσιμο, ενημερώστε μας άμεσα. Για την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να βεβαιωθείτε οτι δεν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του αναλωσίμου, να προσκομίσετε το παραστατικό αγοράς του, τη σελίδα κατάστασης αναλώσιμων (Status Report) καθώς και δοκιμαστική σελίδα εκτύπωσης (Test Page) που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ:

Για ασπρόμαυρους εκτυπωτές: Monochrome Test Page | Για έγχρωμους εκτυπωτές: Color Test Page

Σε περίπτωση που δεν έιναι δυνατή η διαδικασία εκτύπωσης δίοτι το αναλώσιμο δεν είναι συμβάτο με τον εκτυπωτή ή ο εκτυπωτής εμφανίζει μήνυμα λάθους, θα πρέπει να μας αποστείλετε, μέσω της φόρμας επιστροφής προϊόντων, φωτογραφία με το ακριβές μήνυμα λάθους που εμφανίζεται καθώς και με το μοντέλο εκτυπωτή & αναλωσίμου.

Support

Για υποστήριξη, καθώς και την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας σε οποιόδήποτε ζήτημα, παρακάτω θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας των συνεργαζόμενων αντιπροσωπειών – διανομέων.

BrandΤηλέφωνοemail / web
ACER8015002000support_greece@acer-euro.com
APC8001162900
ASUS0080044142044support@asus.gr
DELL2108129810
DEVOLO2221084387
D-LINK2130020353
ΕΑΤΟΝ8011100333
EPSON2111990089
ESET210 7759270
GIGABYTE MONITORShttps://gb.aorus.com/EU_monitor_rma.php
HP8011122554
KYOCERA2130993941support@kcrprinting.gr
LEGRAND80111850850info.technical@legrand.com.gr
LENOVO (IDEA Series)2111984507
LENOVO (Think Series)2104800499LenovoThinksupport@cpi.gr
LENOVO THINKSYSTEM & Storage2106881111
LEXMARK2106722230
LG80111200900
LOGITECH0080044146191
MICROSOFT2111206000
PANDA2111809080
RICOH2109692424
SAMSUNG801117267864
SYMANTEC0080044144299
TP-LINK2108022468
VIEWSONIC2104804500support.viewsonic.com